Tux paint завдання скачать | |
![]() "Створення зображень за зразком в програмі Tux Paint"Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця. Тема: Створення зображень за зразком в програм і Tux Paint . Мета: продовжити знайомство з графічним редактором - Tux Paint , формувати вміння створювати та опрацьовувати графічні зображення, закріпити правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі, навчити створювати графічні зображення за допомогою інструментів; розвивати логічне мислення, творчу уяву, спонукати до самостійності; виховувати зацікавленість до предмету інформатика, уважність, патріотичні настрої. Тип уроку: комбінований. Обладнання: картки із завданням, підручник, комп ’ ютери, наочність. I .Організаційний етап. -Нумо, діти, підведіться! Всі приємно посміхніться. Продзвенів уже дзвінок, - Прикріпляю на дошці смайл "Радість" і бажаю всім учням гарного настрою . - А зараз усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. - Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними. Зберігайте тишину, щоб не заважати одне одному і дотримуйтесь правила піднятої руки. ІІ.Повідомлення теми і мети. -На сьогоднішньому уроці ми вдосконалюватимемо свої знання про графічний редактор Tux Paint та виконаємо цікаве практичне завдання. ІІІ.Актуалізація опорних знань. -Ви вже знайомі з програмою графічним редактором Tux Paint . Тому давайте згадаємо дещо… -А скажіть , хто знає, що таке графічний редактор? (це програма, призначена для створення картинок, аплікацій, вітальних листівок, рекламних оголошень, запрошень, ілюстрацій та інших зображень.) - Англійське слово Р aint хто знає, що означає ? ( « малювати фарбами» ) , а Т u х ? ( ім’я пінгвіна, персонажа, який буде супроводжувати нас протягом роботи з цією програмою. ) - Як відкрити вікно програми Tux Paint ? (потрібно знайти значок графічного редактора . В ін знаходиться на Робочому столі комп’ютера. Треба п ідве сти до цього значка покажчик та двічі клацн у т и ліву кнопку миші. Почне працювати програма Tux Paint, і перед вами відкриється вікно цієї програми. ) - Відкрившись вікно програми, що ми в ньому бачимо? - Де можна знайти ці інструменти? - Які інструменти графічного редактора Tux Paint ви знаєте? - Де можна знайти ці інструменти? - Для чого використовується інструмент - Фігури ? - Чим можна скористуватись, щоб зафарбувати? (Інструментом заливка) - Чому іноді, використовуючи заливку, зафарбовується весь фон роб. листка? ( це означає, що десь розірвана лінія з ’ єднання) - Так, молодці, ви гарно все засвоїли. І V .Основна частина. - Тепер давайте повторимо правила поведінки в комп ’ ютерному класі. 1 .Техніка безпеки. 1.Входячи до комп. Кабінету, прослідкуй, щоб твоє взуття було чистим, а речі – в порядку.(Так) 2.Верхній одяг, щоб не заважав, можна покласти на комп.стіл або системний блок.(Ні) 3.Якщо ти не встиг доїсти бутерброд- не хвилюся: просто поклади його за монітор, а в кінці уроку дожуєш.(Ні) 4.У комп.класі забороняється ударяти по клавіатурі, безцільно натискувати клавіші.(Так) 5.Якщо з комп ’ ютером сталось щось неладне, чи він просто перестав працювати – потрібно посмикати за задній шнур, або разок добряче стукнути системний блок.(Ні) 6.Якщо хочеш, щоб урок був цікавим – дотримуйся тиші та виконуй вимоги вчителя.(Так) IV .Практична робота. - Будемо з вами виконувати практичну роботу. Робити зображення на комп ’ ютері за зразком того зображення, що знаходиться на стр.134 вашого підручника. 1. Знаходимо на роб. столі наш графічний редактор і запускаємо програму Tux Paint . Клацаючи лівою кнопкою миші двічі. - Які є геометричні фігури в наших інструментах? - Чи можемо ми з них зробити будиночок? 2. Малюємо спочатку лінію горизонту, де зможемо розмістити наш дім. За допомогою якого інструмента ми можемо це зробити, щоб вийшло рівно? (обрати колір – лінія). 3. Далі знаходимо в блоці під назвою інструменти – Форми і обираємо квадрат,що буде основою фундаменту нашого будиночку? 4. Далі обираємо трикутник, що буде дахом нашого будиночка. 5. Тепер обираємо Магія – заливку і той колір, який ви бажаєте. Навести покажчик миші туди, де потрібно розфарбувати та натискаємо ліву кнопку миші. 6. В залежно від вашої фантазії, можете додавати вікна, двері. Поруч з будинком гарно б дивились дерева, квіти (Магія – квітка). Також небо не може бути порожнім.(додамо колір та намалюємо білі хмарки). Чим можемо намалювати хмари? Яким кольором? 7. Далі зробивши і розфарбувавши, треба наш малюнок підписати, хто ж його виконав. Пам ’ ятаймо про велику букву. Які клавіши потрібно натиснути? ( Shift +буква). Стрілками можна регулювати розмір). - Як ви думаєте як ми це можемо зробити? За допомогою, якого інструменту? (Натиснути на Інструмент –Текст та надрукувати прізвище, ім ’я). 8. Залишилось тільки зберегти. - Як можемо це зробити? 2. Розминка очей. .Завдання. Потрібно встановити відповідність між назвами інструментів графічного редактора та діями. Пензлик, який малює зірочку. Пензлик, який малює трикутник. -Отже діти, що ми сьогодні з вами робили? - Які існують інструменти в Tux Paint ? - Якими фігурами ми користувались на уроці? | |
Ссылки на выбор:
|
Похожие: